21 de nov. 2007

Heroes al dente (lliure d'spoilers)

Ha trigat, però finalment la segona temporada de Heroes està tremendament emocionant. El capítol d'aquesta setmana 2x08 - Cautionary Tales posa fi a una angoixa que anàvem patint ja feia setmanas. Tot i que per bon capítol, l'anterior 2x07 - Four Months Ago, el qual ens revela tot el que va passar entre els fets de la primera temporada i el principi de la segona, simplement genial.

Reconec que en aquesta escena m'he emocionat...

Aquesta alegria durarà poc, concretament dos capítols que faran acabar la temporada. Això de la vaga de guionistes ja no té ni puta gràcia, ja es va cancel·lar la mini-sèrie Heroes: Origins i ara encara no se sap si començarà la tercera temporada al gener de 2008...

Sense ànim de publicar spoilers...què us ha semblat el final del capítol? Jo ho he trobar sorprenent, d'aquelles coses que ni m'havien passat pel cap. Olé pels guionistes (quan no fan vaga).

2 comentaris:

  1. Wapísim l'episodi!!! s'està posant a l'alçada de Lost i Battlestar!!!

    Tot i que haig de dir que el final no m'ha acabat d'agradar...massa poderosa la Claire...algú com jo creu que no es filla del Nathan??? i que el West potser si que ho es??

    Canviant de tema, que us sembla que el Hiro parli amb gent que ja es morta? i si la integritat del seu pare no fos tal com es i s'haguès deixat salvar?!?!?!? massa incongruències!

    ResponElimina
  2. Hahaha! Que bo això del West fill de Nathan. Però, veient els poders dels pares i els dels fills, a la sèrie, no ho crec. Que d'un home que travessa parets i d'una mare amb doble personalitat surti un set-ciències de les màquines... En fi, que el final he de reconèixer que em va sorprendre i havia de ser així. Encara no tinc molt clar quin paper pinta l'ullerut pare de Claire en tot això... Però s'està muntant un bon pollo amb el retorn del Sylar, en Kenzei i la resta.

    ResponElimina